Intézményeknek

Intézményeknek

Tisztelt Közbeszerzéses Partnerünk!

Örömmel értesítjük Önöket, hogy a közelmúltban kiírásra került „Irodabútorok beszerzése és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése-2020″ tárgyú új központosított közbeszerzési pályázat elbírálása során a Közbeszerzési Ellátási Főigazgatóság Bíráló Bizottsága cégünket NYERTES ajánlattevőnek minősítette, így társaságunk ismételten jogosulttá vált arra, hogy termékeit és szolgáltatásait a közbeszerzés hatálya alá tartozó költségvetési szervek, valamint az önként csatlakozó intézmények intézmények részére értékesítse.

Keretmegállapodásunk száma: KM0103BUTR20
Központosított szállítói számunk: 200009
A keretszerződés érvényessége 2020. november 30 – tól számított 36 hónap, illetve a keret kimerüléséig tart.

2023. július 24-én életbe lépett az "Oktatási Bútorok beszerzése és kapcsolódó szolgáltatások teljesítése - 2022" tárgyú új központosított közbeszerzési pályázat keretmegállapodása is, melynek alapján cégünk az oktatási bútorok terén is jogosulttá vált termékeinek és szolgáltatásainak az oktatási intézmények részére értékesítésre. 

Keretmegállapodásunk száma: KM0104OKTB22
Központosított szállítói számunk: 201676
A keretszerződés érvényessége 2023. július 24 – től 2025.július 23-ig, illetve a keret kimerüléséig tart.

Szakértői vagyunk a hatékony és funkcionálisan berendezett munkaterek létrehozásának. Sok éves tapasztalatunkkal és szakértelmünkkel segítjük ebben Ügyfeleinket beszerzéseik során. Az intézményi közbeszerzéses beszerzéseket az alábbiakban felsorolt általunk gyártott és forgalmazott termékekkel, szolgáltatásokkal van lehetőségünk támogatni

 

  • Operatív irodabútorok (munkatársi asztalok, irodai tárolóbútorok, konténerek, tárgyalóasztalok)
  • Vezetői irodabútorok (vezetői asztalok, tárolóbútorok, konténerek, tárgyalóasztalok)
  • Munkatársi és vezetői munkaszékek
  • Fémvázas, favázas székek irodákban, lobby terekbe
  • Kárpitos ülőbútorok, kanapék, fotelek
  • Irodai konyhák berendezései és elektromos gépei
  • Irodai fém- és értékmegőrző-szekrények, biztonsági zárak, fém öltözőszekrények, öltözőpadok, műhelyasztalok
  • A mindennapi komfortos munkavégzést elősegítő, valamint a modern irodai elvárásoknak megfelelő kiegészítő termékek
  • Akusztikus falpanelek, falelemek, mobilfalak, médiafalak, üvegfalak, fali információs táblák
  • Szolgáltatásaink: felmérés, műszaki és belsőépítészeti tanácsadás, egyeztetés, irodai bútorozási tervezés, szállítás és szerelés valamint az irodai bútorok karbantartása
  • Oktatási intézmények berendezései: tanári és tanulói asztalok és székek, tárolóbútorok, oktatási közösségi terek berendezései
  • Laborbútorok
  • Zománcos és parafatáblák
  • Kiegészítő oktatási termékek és berendezések
Az új közbeszerzési eljárással kapcsolatban felmerült szakmai kérdésekben, beszerzési igényekben nagy tapasztalattal rendelkező kollégáink készséggel állnak az Önök rendelkezésére:

KÜKEDI LAJOS

Regionális kereskedelmi vezető, stúdióvezető

 kukedi.lajos@garzon.hu

+36 30 999 99 17

+36 1 340 3777

 

KAPOSI GÁBOR

Ajánlatadási és projektcsoport vezető

 kaposi.gabor@garzon.hu

+36 20 771 42 44

+36 22 512 212

 

KREPSZ ISTVÁNNÉ

Regionális kereskedelmi vezető
Veszprém megye, Somogy megye, Zala megye

 krepsz.istvanne@garzon.hu

+36 20 665 49 55

 

KREBÁN VALÉRIA

Regionális kereskedelmi vezető
Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Heves megye, Nógrád megye

 miskolc@garzon.hu

+36 30 205 74 06

 

KASTENMAYER ANDREA

Regionális kereskedelmi vezető
Hajdú-Bihar megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

 kastenmayer.andrea@garzon.hu

+36 70 775 04 02

 

A projekt a Széchenyi program keretei közt valósult meg.