A pályázati kiírás keretében 23,27 millió Ft vissza nem térítendő európai uniós támogatásban részesült. A támogatást a Társaság a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program keretében nyerte el.
A projekt célja a vállalat működési hatékonyságának javítása volt, egy egységes vállalatirányítási rendszer kialakításával, amely megteremti az egységes információs rendszert, hatékonyabbá és gyorsabbá teszi a kommunikációt és az információáramlást. A Garzon Bútor Kft nem rendelkezett integrált vállalatirányítási rendszerrel 2022.06.30-ig.
A projekt keretében megvalósult tevékenységek: 1. Microsoft Dynamics 365 Business Central vállalatirányítási rendszer beszerzése. A Társaság a projekt keretében, a Microsoft Dynamics 365 Business Central vállalatirányítási rendszert szerezte be, illetve működésébe integrálta. A komplex vállalatirányítási rendszernek köszönhetően, a működési területek mindegyike egy közös rendszerben dolgozik, ezáltal az információáramlás hatékonyabbá vált. A hatékony kommunikációnak köszönhetően, megszűnt a téves információk áramlásából adódó többletköltségek, kiadások. A rendszer alkalmazása által, az egyes munkafolyamatok automatizálhatók, ezáltal csökkentve az élőmunka igényt. Az automatizálásnak köszönhetően, megszűnnek az emberi tévedésből adódó eltérések, hibák, amely a társaságnál hatékonyság javulást eredményez, továbbá a felszabaduló munkaórákban a dolgozók, újabb projektek megvalósításán dolgoznak, amely a társaságnál árbevétel növekedést eredményez. A projekt keretében beszerzésre került vállalatirányítási rendszer helyben telepített, illetve felhő alapú funkcionális területeket is tartalmaz. 2. A vállalatirányítási rendszer bevezetéséhez szükséges volt, szakmai megvalósításhoz kapcsolódó szolgáltatások: tanácsadás, testre szabás, telepítés, konfigurálás. A beszerzésre került vállalatirányítási rendszert, a vállalkozás hatékonyan alkalmazza, ezáltal tevékenységét optimalizálta, az a társaság működéséhez, igényeihez teljes mértékben igazodik. A rendszer bevezetése előtt, felmérésre kerültek a vállalkozás igényei, paraméterezésre kerülnek az adatbázisok, majd a kapott információk alapján, a szoftverfejlesztésre, testre szabásra került. A már testreszabott szoftver először tesztüzemben, majd éles üzemben került bevezetésre. 3. A vállalatirányítási rendszer működtetéséhez szükséges, képzéshez kapcsolódó szolgáltatások: betanítás, képzés. A bevezetésre került rendszer hatékony alkalmazásához, ezáltal a tevékenység optimalizálásához, elengedhetetlen, hogy a munkavállalók a munkavégzésük során használt modulokat megismerték, képzés keretében elsajátították a használathoz szükséges tudást. A közvetlenül a rendszerben dolgozó munkavállalókon túl, a társaság rendszergazdái, informatikusai is képzésben részesültek, a szoftver hatékony, zökkenőmentes működtetése érdekében.
A projektet 2021.01.04-én kezdtük meg, és 2022.06.30-án fejeztük be.
Projektazonosító: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02254, Vissza nem térítendő támogatási összege:23.266.000,- Ft, és támogatott hitel: 29.082.500,- Ft, az intenzitás: 39,98% és 49,98 %.
A projektről bővebb információt a https://www.garzon.hu/ oldalon találhatnak.
További információ kérhető:
Bikádiné Bársony Katalin